You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, עילאי חג'ג' ממשיך כחריג גיל במכבי חיפה

נוער - על, עילאי חג'ג' ממשיך כחריג גיל במכבי חיפה

הקשר, שצמח במחלקת הנוער של עירוני קרית גת ומתפתח במחלקת הנוער של מכבי חיפה, חתם על חוזה באמצעות סוכנו, דודו דהאן.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
סיוע להכנת הכתבה: האתר הרשמי מכבי חיפה

הנהלת מכבי חיפה הודיעה לפני זמן קצר על רישומו כחריג גיל בקבוצת הנוער בעונה הבאה של הקשר עילאי חג'ג', יליד שנתון 2001, לאחר שחתם על חוזה באמצעות סוכנו, דודו דהאן.

עילאי חג'ג' גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית גת. עם סיומה של עונת 2016/17, שבה שיחק כחריג גיל בקבוצת נערים ג' של קרית גת - ששיחקה בליגת מרכז, עבר לפנימיית כפר גלים והשתלב בקבוצת נערים א' של מכבי חיפה - בשורותיה כבש עשרה שערים. לאחר שבעונה הראשונה שלו כשחקן נוער כבש שער אחד, בעונה האחרונה כבש 6 שערים עד שהליגה הגיעה לקו הסיום במחזור ה-23, שלב שבו מכבי חיפה מצאה את עצמה בפסגת הטבלה.

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב: "אנו ממשיכים בחיזוק מחלקת הנוער. השחקנים המובילים בגילאי הנוער בישראל, מצטרפים לשחקני המחלקה שלנו, בתקווה ושאיפה שאלו יהוו את הבסיס של קבוצת הבוגרים שלנו בעתיד ויובילו אותה להצלחות".

 

הקיץ כאן - זה הזמן להגביר הילוך בעבודה לעונה הבאה. בפינת "המומלצים" שלנו תוכלו למצוא שורה של אנשי מקצוע איכותיים מרחבי הארץ, שמציעים לכם אימוני כדורגל ברמה גבוהה, אימונים מנטליים שישדרגו את החשיבה והביצועים שלכם - ואפילו עיסוי לספורטאים במרכז הארץ. לפרטים, הקליקו כאן




תמונה יכולה לכלול: ‏‏4‏ אנשים‏