You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
כך עושים חג שמח

כך עושים חג שמח

במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובמחלקות הנוער של העיר קרית ים נרתמו לנתינה אהבת חינם מרשימה, כדי לעשות את החג ליותר שמח.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
סיוע להכנת הכתבה: האתר הרשמי מכבי חיפה

בימים כתיקונם בהרבה מחלקות נוער נרתמים בימי החגים לפעילות למען הקהילה. בעונה כזו, שבה היו יותר ימים מוקפאי פעילות מאשר ימים של פעילות, קשה היה למחלקות הנוער להירתם לפעילות המבורכת הזו,אך במחלקות הנוער של מ.ס קרית ים, מכבי חיפה והפועל קרית ים, מצאו את הדרכים לרתום שחקנים ממחלקת הנוער ומאמנים לטובת פעילות מבורכת למען הקהילה.

במחלקת הנוער של הפועל קרית ים שחקני הקבוצות התבקשו להגיע לאימונים עם חטיף אחד. כל החטיפים נאספו ופוזרו למשלוחי מנות, שחולקו למשפחות נזקקות ברחבי העיר. בנוסף, ביום חמישי ערכה מחלקת הנוער יום הפנינג מיוחד - שחקני הקבוצות הגיעו עם תחפושות, התאמנו והשתתפו במשחקונים באווירה ספורטיבית ופורימית.

שלושה שחקנים משורות קבוצת נערים ג' של מ.ס קרית ים - אלירן אמרוסי, אורי מאיר ואוראל לוי, העניקו משלוחי מנות מטעם המועדון לאנשי צוות מחלקת הקורונה בבית החולים רמב"ם.

עוברים לדיווח מהאתר הרשמי של מכבי חיפה: ילדי מחלקת הנוער, שחזרו השבוע לפעילות אחרי השבתת קורונה ארוכה, נרתמו, הביאו מוצרים וארזו משלוחי מנות, יחד עם משלוחי המנות של המועדון. נציגות המועדון, נורית שרון ומיטל רוזן, הגיעו לקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר", עם עשרות שקיות ירוקות של משלוחי מנות, כדי לפנק את ניצולי השואה הגרים שם בבית החם. ניצולי השואה התרגשו מאוד והודו לנציגות ולמועדון.

 

מנכ"ל העמותה, שמעון סבג: "אין לי צל של ספק כי רוח ההתנדבות של מכבי חיפה כמועדון, ראויה להערכה עצומה ואדירה, לא רק בימי משבר ולא רק בחגים אלא בכל ימות השנה, בו שומר המועדון על קשר תמידי ורציף עם ניצולי השואה. שיתוף הפעולה הפורה והמבורך למען ניצולי שואה, קשישים ונזקקים רק מתעצם וגובר. בזכות מכבי חיפה ניצולי שואה שלנו יעשו את חג הפורים יותר שמח וזה כלל לא מובן מאליו. מועדון גדול לא נמדד רק במספר התארים שצבר, אלא בלב הרחב והסיוע לזולת ולחלש בחברה, מאחל לכולם הרבה בריאות טובה ואיתנה וחג פורים שמח".

הצטרפתם לקבוצת הווטסאפ שלנו? פתחנו קבוצות ווטסאפ שקטות לכל השנתונים, שבהם תוכלו לקבל פרסומים חשובים הנוגעים לשנתון שאליו אתם שייכים. הקליקו כאן מעבר לרשימת קישורי ההצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלנו

------------------------------------------------------------------------------------------------

אימון כדורגל ברמה אירופאית בחיפה? אימון מנטלי באזור המרכז וירושלים? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות לילדים, נערים, נוער ובוגרים באזור השרון וצפון ת"א? אימון כדורגל ואימון מנטלי משולב באזור הקריות והגליל המערבי? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות באזור ר"ג ופ"ת? עיסוי ספורטאים מקצועי בת"א? שורה של אנשי מקצוע איכותיים מחכים לכם בפינת "המומלצים של וולה". הקליקו כאן והתרשמו מהם.