You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
TOP PLAYER אימוני העשרה ברמה אירופית בחיפה

TOP PLAYER אימוני העשרה ברמה אירופית בחיפה

תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום - והכירו שיטת אימון מקצועית וחדשנית שאין כמוה בישראל (תוכן שיווקי)

מאת: מערכת האתר

חברת TOP PLAYER מתמחה בשיפור וקידום הפן החשוב ביותר לשחקן הכדורגל במחלקת הנוער – הפן הטכני בשפה המקצועית או השליטה בכדור בשפת העם. איכויות הביצוע של השחקן בבעיטה, במסירה, בשליטה בכדור על הארץ ובאוויר, בנגיחה ובעצירות הכדור יכריעו כמה רחוק יוכל השחקן להגיע בעתיד . אין ספק כי שחקן כדורגל בעל שאיפות לשחק בליגת העל או באירופה חייב להיות בעל איכויות גבוהות מאוד בתחום זה.


שיטת TOP PLAYER מבטיחה שיפור משמעותי בזמן מהיר יחסית וזאת על ידי שילוב של רמת אימון אשר נלמדה באנגליה וטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אשר הובאו לראשונה לישראל מהאקדמיות המובילות בעולם. שחקן אשר יתאמן ב-TOP PLAYER במקביל לאימוני הקבוצה יקבל ארגז כלים עשיר אשר יעניק לו יתרונות אדירים מול השחקנים האחרים במגרש: 

הטיות גוף ושינויי כיוון – השחקן ילמד עשרות הטיות גוף שונות על פי מודל הנלמד באנגליה, אשר יסייעו לו לעבור שחקנים במגרש בקלות רבה.

סיומות לשער – דגש על איכות הסיומת לשער בארץ ובאוויר תוך לימוד מגון סיומות רב: בעיטת וולה, בעיטת יעף, בעיטה מלאה, מצבים נייחים, בעיטה עם הפס, בעיטת מספרת, DROPKICK , נגיחה ועוד.

איכות המסירה – מחקרים באירופה מלמדים כי 80% מן הפעולות במשחק הן מסירה בשתי הרגליים. ב- TOP PLAYER אנו שמים דגש על לימוד ותרגול המסירה, שחרור מהיר של הכדור על פי נורמות בינלאומיות ואף עוצמת המסירה.

שליטה בכדור – רוב השחקנים אינם נולדים עם כשרון מולד והצלחתם נובעת בעיקר מעבודה קשה ואלפי חזרות עד להגעה לרמת ביצוע גבוהה. על מנת להגיע לרמה גבוהה נדרשת מיומנות הכוללת אלפי חזרות על אותה הפעולה תוך תיקון טעויות על ידי צוות האימון. על פי שיטת TOP PLAYER יקבלו המתאמנים שיעורי בית לתרגול יומיומי מעבר לאימון.


דוגמאות לטכנולוגיות החדשניות ב- TOP PLAYER:

PLAYERMAKER –   צ'יפים על נעלי השחקן מודדים את הביצועים הטכניים במהלך כל אימון. כמות הנגיעות בכל רגל, מהירות שחרור הכדור ונתונים נוספים מעניקים לצוות האימון בקרה על ביצועי השחקן והתקדמותו. לידיעת ההורה – כמות הנגיעות הממוצעת באימון קבוצתי של 90 דקות נעה סביב 250 נגיעות לאימון, במהלך אימון של שעה ב- TOP PLAYER ייגע השחקן בין 1000-1500 נגיעות. פי 4-6 מכמות הנגיעות בכדור באימון בקבוצה.

ריבאונדריםM STATION – אפליקציה המחוברת לפלאפון מודדת את הביצועים של השחקן. ריבאונדר זה נמצא בשימוש מרבית האקדמיות המובילות בעולם וביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, באיירן מינכן ועוד.

רדאר למדידת מהירות – רדאר מיוחד ימדוד את עוצמת המסירה או הבעיטה של השחקן . צוות האימון ישפר את טכניקת הביצוע עד לשדרוג עוצמת הבעיטה והדיוק.

משגרי כדורים – מכשיר מדהים אשר משגר 200 כדורים בשעה ובעל רמת דיוק מדהימה. מיועד בעיקר לאימון סיומות לשער במגוון מצבים.

לחברת TOP PLAYER   מגרש כדורגל סינטטי בעל תקן פיפ"א והיא ממוקמת במרכז חיפה – הולמס פלייס פמילי נווה שאנן. צוות האימון כולל מאמני כדורגל בכירים ובעלי ניסיון רב:

ברוך סער – מאמן בעל ותק של 25 שנים בתחום האימון. שימש כמנהל מקצועי בהפועל פ"ת ואימן בין היתר בהפועל  רמת השרון, הפועל הרצליה, עירוני נשר, הפועל חדרה ועוד. שימש כסקאוט באנגליה והיה אחראי על העברתם של דקל קינן, תומר חמד ועומרי אלטמן לפרמיירליג.

אלדד שביט – מאמן קבוצת הבוגרים של בני סכנין, מאמן בכיר בעל תעודת PRO . בעל עשרות הופעות בליגת העל בבני סכנין, הפועל עכו, הפועל רעננה ועוד. מתמחה באימונים על פי תפקידים במגרש.

שחר פוני – מאמן וקבוצת ילדים ג' של נוה יוסף, מאמן ותיק המתמחה בקידום שחקנים צעירים. אימן בעירוני נשר, בית"ר חיפה ומועדון כדורגל נווה יוסף.

משה שושן – מאמן קבוצת ילדים א' של נוה יוסף, שימש כמאמן במחלקת הנוער והאקדמיה של מכבי חיפה במשך 17 שנים. מומחה בלימוד טכניקה לשחקני כדורגל במחלקות נוער.

איימן חלאילה – מאמן ותיק אשר אימן בבני סכנין, הפועל איכסל, מכבי טמרה ועוד. דובר השפה הערבית לשחקנים מן המגזר הערבי אשר אינם מבינים עברית היטב.

אם הינך שחקן כדורגל מגיל 9 ומעלה השואף להגיע לפסגת הכדורגל מקומך איתנו. האימונים מתקיימים שבעה ימים בשבוע בשעות אחר הצהריים.

ניתן להתרשם בדף הפייסבוק  , ערוץ היוטיוב ערוץ האינסטגרם TOP PLAYER  לפרטים והרשמה: 052-5668000 או 050-9242414


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...