You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
תשלום ל-3 שנים מראש, כתנאי לחידוש תעודת מאמן

תשלום ל-3 שנים מראש, כתנאי לחידוש תעודת מאמן

איגוד המאמנים מתנה תשלום לשלוש שנים מראש, על מנת לחדש תעודות למאמנים - שמצידם מתרעמים על ההחלטה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: יקי גיל

זעם ותסיסה בקרב מאמני כדורגל, שגילו להפתעתם שהתנאי של איגוד המאמנים לחידוש תעודה לאימון הבא מותנה בתשלום לשלוש שנים מראש. מאמנים רבים מוחים על החלטת האיגוד, בתקופה שבה המשק שרוי במשבר בשל ההשלכות של משבר הקורונה. נודע כי מאמנים רבים שוקלים דרכים שונות, כדי לגרום לשנות את ההחלטה.

שימי ג'אן, שיאמן בעונה הקרובה את קבוצת נערים ג' של הפועל כפר סבא, שיתף בתחושותיו בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. הדברים מייצגים את העמדה של מאמנים רבים שהסכימו עם דבריו: "
להיות מאמן כדורגל במחלקת נוער זאת עבורי זכות. אני לא מתייפיף אני מתכוון לזה. מוזמנים לשאול כל מי שאימנתי או כל מי שראה אותי עובד כמה תשוקה יש בי למקצוע. כסף גדול אין באימון במחלקת נוער. פרנסה סבירה למי שמתעקש עלי -  ואז מגיע האיגוד שאמור לעזור ולשמור עליך ובא ומנסה לגזור עליך קופון. תשלום 3 שנים מראש עבור תעודה. שמעתם כדבר הזה? הם הבטיחו לכולנו 3 שנים של עבודה כבר? אני מתבייש באיגוד שלי".

אביב ריין, מנהלה המקצועי של החטיבה הצעירה בהכח עמידר ר"ג, הגיב בנחרצות לדברים בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: "אני מודיע כאן, שלא אשלם על חידוש תעודת המאמן שלי בעונה הקרובה עד שהדברים הללו לא ישתנו. 
עד מתי ימשיכו לעשות צחוק מציבור המאמנים? איגוד המאמנים אמור לדאוג למאמנים? בינתיים חלק לא מבוטל מהדברים שהם עושים פוגעים המאמנים".

אמיר כהן, מ"מ יו"ר איגוד המאמנים, הסביר על השינוי בדרישות: "חידוש רישיון המאמן ל-3 שנים (3 עונות משחקים) מיישר קו תחילה עם מדינות אירופה, שלרוב שם חידוש רישיון זה ל-3 שנים ומיישר קו עם שעות ההשתלמות שקיים חובת המאמן ל15 שעות ב3 שנים. אין הבדל בסכומים, שהרי זה אותו הסכום ששולם עד היום רק כפול 3 ,מנגד ניתנה האופציה לשלם ב36 תשלומים שווים ללא ריבית ולא קרדיט , כך שבסופו של יום המאמנים יגידו תודה אחרי שיבינו שיש להם שקט ל3 שנים . אין צורך כל שנה לבצע את אותה הפעולה. כולנו מאמנים, כולנו מרגישים את השינוי באיגוד המאמנים וכולם נהנים מהשרותים של איגוד המאמנים. המדד של "אני היום מאמן ולא יודע מה יהיה מחר" הוא לא חשיבה נכונה. שהרי כמו רשיון נהיגה , הוא עם תוקף , תנהג ברכב או לא ...רישיון נהיגה יש. כך באיגוד המאמנים, כך בלשכת עורכי הדין - וכך בכל מקום שמכבד את עצמו ומתנהל נכו".ן


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...