You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - גביע-  הסינדרלה מהצפון בהיכון

נערים ג' - גביע- הסינדרלה מהצפון בהיכון

עירוני קרית שמונה - מוליכת טבלת חוף, תקווה שוב להדיח קבוצה מהשרון ולהעפיל לרבע הגמר. על כך בכתבה הבאה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

סופ"ש של משחקים במסגרת ⅛ גמר גביע המדינה בפתח, זמן טוב מבחינתנו להפנות זרקור לעבור סינדרלות פוטנציאלית.  בשנתון נערים ג' הקבוצה שלה אנו מפנים זרקור ומאמינים ביכולותיה להיות שוב סינדרלה היא עירוני קרית שמונה - מוליכת טבלת מחוז חוף, שבסיבוב הקודם ניצחה 9:10 בפנדלים את משחק החוץ מול הפועל חדרה - מוליכת טבלת השרון. עירוני קרית שמונה תארח בשעה11:00, במגרש הסינטטי בעירה, את מכבי נתניה - שמדורגת במקום השישי בטבלת השרון. בקרית שמונה מאמינים שאם הצליחו להדיח את מוליכת השרון במשחק חוץ, הם יכולים לנצח בביתם גם קבוצה מהמקום החמישי מאותה ליגה.

קבוצת נערים ג' של עירוני קרית שמונה מצויה בתהליך של התעצמות ושדרוג. לאחר שבשנתון ילדים ב' עברה הרבה קשיים במעבר בין שנתוני השמיניות לשנתוני ה-11, בעונה שעברה הצליח המאמן בהא הייב לערוך שינוים בסגל וליצור קבוצה איכותית, שהייתה מהמצליחות ביותר במחוז חוף והגיעה עד לשלב שמינית גמר גביע המדינה - שבו הפסידה 1:0 להפועל רמת השרון מליגת שרון. קרית שמונה הגיע לשלב הזה, לאחר שזכתה בערעור שהגישה על תוצאת המשחק מול בני יפו, שהורשעה בשיתוף לא חוקי של שחקנים.

העונה הזו הקבוצה הצפונית ביותר בשנתון עושה הצלחות גדולות - הן בגביע המדינה והן בליגה. הקבוצה שמודרכת ע"י אילן עזריה - בעבר חלוץ פורה במדי קבוצת הבוגרים של הפועל קרית שמונה, אליה הגיעה מבית"ר נתניה - שלימים הפכה לבית"ר טוברוק, מוליכה את טבלת מחוז חוף עם מאזן נטול הפסדים, שעומד על 14 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו, כשהיא מקדימה ב-4 נקודות את הפועל נוף הגליל. קרית שמונה הבקיעה 84 שערי ליגה ב-18 משחקים, כשהבולטים ברשימת הכובשים הם החלוץ ג'ואן חלבי - מלך שערי הקבוצה עם 31 הבקעות והקשרים אופיר זהבי עם 19 הבקעות ואיתי תורג'מן עם 13 הבקעות.

קבוצת נערים ג' של קרית שמונה נחשבת לקבוצה מאוד מגובשת מבחינה חברתית, הרבה הודות למסירות ולרוח הנתינה של המנהלת ימית זהבי. הקבוצה עתידה לצאת בתחילת חודש אפריל לטורניר בספרד והיא תהיה למעשה קבוצת הנערים הראשונה של המועדון הצפוני, שיוצאת לטורניר בינלאומי בחו"ל.

מכבי נתניה עושה עונה די מאכזבת מבחינתה. למרות שבהשוואה לעונה שעברה הליגה פחות חזקה, בשל המעבר של מכבי חיפה "קצף" לליגת שרון, הקבוצה רחוקה עשר נקודות מהמקום הראשון. הקבוצה מהשרון עומדת על מאזן של חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בששת המחזורים האחרונים והיא תקווה לשמור על מאזן מוצלח גם בגביע. מכבי נתניה ומ.כ נוה יוסף נחשבות לקבוצות ההגנה הטובות בליגת שרון עם 14 ספיגות בלבד ב-18 משחקים, עם זאת נתניה עומדת על כמות הבקעות  נמוכה - 29 שערים, כשעל 8 מהם חתום עבדל אלמגי'ד שדאפנה ועל 6 מוחמד מחאמיד.


האם עירוני קרית שמונה תצליח שוב להתחפש לסינדרלה ותעפיל לשלב רבע הגמר? האם מכבי נתניה תמשיך את התקופה הטובה ותישאר עם הפסד אחד בלבד במשחקי החוץ ותעשה את הדרך לביתה עם כרטיס העליה לשלב הבא? כל התשובות לכל השאלות מחר בשעות הצוהריים.

 

 

TOP PLAYER  אימונים ברמה אירופאית בחיפה

 

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער,  איימן חלאילה, אלדד שביט, משה שושן ושחר פוני? בקרוב מאוד פרויקט TOP PLAYER ייצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשוניתהקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. ניתן להתרשם בדף הפייסבוק  , ערוץ היוטיוב , ערוץ האינסטגרם TOP PLAYER  לפרטים והרשמה: 052-5668000 או 050-9242414