You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - שרון, הסבר השופט להפסקת המשחק בקצף

נערים ג' - שרון, הסבר השופט להפסקת המשחק בקצף

אחרי קרב הגרסאות בין הפועל הרצליה למכבי חיפה, בשל סירובו של מאמן קבוצת נערים ג' של נהלל להעלות את קבוצתו למחצית השניה של המשחק - שבו הוליכה הרצליה 0:4, אנו מפנים זרקור לדו"ח השופט.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

המקרה הלא שגרתי שהתרחש אתמול במגרש "קצף" בחיפה, בהפסקת המחצית של המשחק שבו אירחה קבוצת נערים ג' של מכבי חיפה/נהלל את הפועל הרצליה - שהוליכה 0:4, עלה אתמול לכותרות במדיות שונות. בניגוד למדיות אחרות, אצלנו באתר עלתה כתבה עם תגובות מכל הצדדים הרלוונטיים לאירוע. בהמשך לאותה כתבה אנו מוצאים לנכון להביא את דו"ח השופט רז בן שמואל - שניהל את המשחק יחד עם הקוונים, איתי רייכמן ואלמוג דהן. 

להלן דו"ח השיפוט: "המשחק הופסק בדקה ה-40 סיבה: אחר, הפסקת משחק. המשחק התחיל רגיל ושוחק. בדקה ה-25 הוחלט על הפסקת המשחק למספר דקות, עקב מזג האוויר שהיה והמתנו מספר דקות שייפסק הגשם החזק. בזמן ההפסקה מאמן מכבי חיפה, ינון יצחק, מודיע לי כי שני שחקנים קיבלו היפותרמיה. החובש במקום אמר לי לשקול את דעתי האם להמשיך את המשחק או לא, עקב היפותרמיה שקרתה לשני שחקנים של מכבי חיפה. החלטתי כי ניתן להמשיך במגשחק, מכיוון שהגשם פסק ותנאי המגרש אפשרו להמשיך לשחק. השחקנים שקיבלו את ההיפותרמיה הלכו לטיפול עם צוות מד"א והחלפו בשני שחקנים אחרים מהספסל והמשחק שוחק כרגיל. מאמן מכבי חיפה לא הפסיק לדבר על כך שמבחינתו הוא חושב שהמשחק לא יכול להמשיך עקב המקרה עם שני השחקנים. במחצית דיברתי והסברתי את המקרה להנהלת האיגוד ונאמר לי, כי אין סיבה להפסיק את המשחק ומזג האוויר מאפשר זאת. בעליה למחצית השניה, ינון יצחק - מאמן מכבי חיפה, מודיע לי שהוא מחליט כי קבוצתו לא ממשיכה לשחק ומחליט להפסיק את המשחק. לאחר משחק זה, שוחק באותו מתחם המגרשים "קצף" משחק נוער על של מכבי חיפה והמשחק שוחק כרגיל".

 

TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה

 

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, משה שושן ושחר פוני? בקרוב מאוד פרויקט TOP PLAYER ייצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשוניתהקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 , אלדד שביט -   050-5792333.