You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - על, מברוק לטוברוק

נערים א' - על, מברוק לטוברוק

בית"ר טוברוק פתחה את העונה עם ניצחון ביתי 1:3 על בית"ר ירושלים, למרות ששיחקה בעשרה שחקנים בחלק ניכר מהזמן. רשמים מהמשחק ותגובת המאמן המנצח, בכתבה הבאה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

תקופה מאוד מאתגרת עוברת על מועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק נתניה בחודשים האחרונים, מאז זכויות הניהול עברו בהחלטת בית משפט לעורכת הדין ליזה חדש, שמינתה למנכ"ל המועדון את איציק גניש - ששימש משך כמעט עשור כמנהל מחלקת הנוער של מכבי נתניה, והכל במטרה לייצב את השורות לקראת מכירה אפשרית של זכויות הניהול של המועדון לגורמים שיתחרו במכרז בתקופה הקרובה.

קבוצת שנתון 2005 של בית"ר טוברוק, שמודרכת עונה שניה ברציפות ע"י המאמן החיפאי, לידן דלויה, קבוצה שהחלה את העונה שעברה בצורה מצוינת אך איבדה גובה בשל השלכות הסגרים וסיימה את העונה במרכז הטבלה של ליגת העל, הצליחה למרות כל רעשי הרקע לשמור על רוב הסגל ואפילו לחזקו, היום היא התייצבה למשחק רשמי ראשון העונה - משחק ביתי מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל בשנתון נערים א'. בעונה שעברה, תחת הדרכתו של חיים בן דוד, הצליחה הקבוצה מהבירה לסיים את העונה במקום השישיי בטבלה ולהעפיל לחצי הגמר. העונה תפס פיקוד על הקבוצה משה מור - שהוביל בעונה שעברה את הפועל ירושלים למשחקי הפלייאוף על העליה לליגת העל של שנתון נערים ב'.

המשחק היום נפתח בסערה מצידה של טוברוק, שכבר בדקה הרביעית עלתה ליתרון 0:1, זאת לאחר שאשרף אבו זייד חטף כדור במחצית המגרש של הקבוצה האורחת ושיגר בעיטה מרשימה מ-18 מטרים לרשת הירושלמית. חלפו להן 13 דקות, הגבהת קרן מצידה של בית"ר ירושלים הסתיימה בנגיחה של טל ראם מ-11 מטרים לחיבורים ולרשתה של הקבוצה שבה שיחק לפני שתי עונות - שוויון 1:1. בדקה ה-25 טוברוק החזירה לעצמה את היתרון, מסירת עומק מצוינת לעברו של נועם בן הרוש יצרה מצב של אחד על אחד, בסיומו כבש בן הרוש שער שהעלה את טוברוק ליתרון 1:2. שלוש דקות חלפו ועבירה ברוטאלית שביצע בן הרוש גרמה להרחקתו ולהישארותה של טוברוק בעשרה שחקנים.

החל מהדקה ה-30 הירושלמים הגבירו את ניסיונות התקיפה, בעוד שטוברוק התגוננה ויצאה להתקפות מתפרצות מסוכנות - אחת מהן, סללה את דרכה לניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן, כאשר טל קורן - שהצטרף לקבוצה מהפועל פרדסיה, סיים התקפה מתפרצת בצורה מושלמת, לאחר שעבר שחקן אורח ולא כשל במצב של אחד על אחד וכבש שער שקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 1:3 לזכות טוברוק.

לידן דלויה, מאמן הקבוצה המנצחת אמר בסיום המשחק: "שמחים לפתוח את העונה כך. היום שיחקנו מול קבוצה מצוינת, שבעונה שעברה ניצחה אותנו 0:1 ועשתה עונה מצוינת. שמח שהחבר'ה התעלו והצליחו לנצח משחק מאוד מאתגר הגענו לעונה הזו, לאחר שהצלחנו לשמור על כל שחקני הסגל שרצינו שימשיכו איתנו, צירפנו גם שחקנים חדשים ואנחנו מגיעים לעונה הזו נחושים לעבוד בצניעות עם מטרות לעבוד קשה גם באימונים וגם במשחקים ולפתח שחקנים. אני מבטיח שהשחקנים שנתנו בנו אמון יבואו על שכרם".

ליגת העל יוצאת לפגרה בת שבועיים, בעקבות נסיעתה של הנבחרת לטורניר בהונגריה. את בית"ר ירושלים ייצג בנבחרת החלוץ יאן יוספוב - מלך השערים שלה.


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...