You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מ, ס קרית ים חוזרת הביתה

מ, ס קרית ים חוזרת הביתה

האצטדיון המחודש בקרית ים שב לפעילות, במ.ס קרית ים מאושרים מהחזרה הביתה - אחרי נדודים במגרשי האזור.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מאז נובמבר 2018 מחלקת הנוער של מ.ס קרית ים מצאה את עצמה בעל כורחה נודדת במגרשי הצפון. עבודת השיפוצים של האצטדיון העירוני מנעו ממנה לארח משחקים בקרית ים וגם שיגרת האימונים לא תמיד הייתה אידיאלית וכללה מעברים בין מגרשים. עבודת השיפוצים באצטדיון המחודש הגיעו לסיומם ובמועדון נרגשים מכך שהחל מסופ"ש הקרוב יוכלו לארח בו משחקים.

 

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: בשעה טובה האצטדיון החדש בקרית ים אושר למשחקים. מאז נובמבר 2018 הקבוצות של מועדון ספורט קרית ים אירחו את משחקי הבית במגרשים שונים באזור הצפון. זה המקום להוקיר תודה לאותם מועדונים ולאותם אנשים שעזרו למועדון בתקופה מורכבת זו-

בראש ובראשונה תודה רבה למועדון מכבי עירוני קרית אתא ולאנשים היקרים יוסי גבאי ולרון פלדהיים שנאתרו לכל בקשה ועזרו ככל יכולתו ברגעים היותר קשים של מועדון ספורט קרית ים.

תודה רבה למועדון מכבי צור שלום ולמנכ"ל טום אזריאל.

תודה רבה למועדון ספורט ג'וליס ולעומד בראשו נור עמאר.

תודה רבה למועדון ספורט ג'דידה ולעומד בראשו משהור נעימי.

תודה רבה למועדון כדורגל שעב ולמנהל המגרש סעיד חמאד..

תודה רבה למועדון בני כאבול ולמנהל המגרש גאסר ריאן.

תודה רבה למנהל המגרש בטמרה תייסיר עוסמאן.

תודה רבה לבילל קאדריה ממועדון כדורגל שפרעם

תודה רבה לראש עיריית נשר מר רועי לוי.

תדה רבה לניקול ציטרין מההתאחדות לכדורגל סניף נשר על ההתחשבות והעזרה.

וכמובן תודה רבה לאנשים במועדון ספורט קרית ים שלא נשברו בתקופה הקשה הזו ובמיוחד למנהל המקצועי המסור והנאמן יצחק טולצינסקי, לחבר ההנהלה מישקה פרימטיס ולמנהל ילדים א' יוסי עמרוסי שהוא "הרכש" הטוב ביותר שעשה המועדון בשנה האחרונה.

תודות גם לכל פעילי המועדון- היו"ר ניסים צרפתי, הגזבר ויקטור סבג, חבר ההנהלה דודו אסייביץ, רואה החשבון שי רפאלי, המאמנים אייל בוקובזה, מאיר איציק, גיא ויסמן ודוד טופול ולמנהל נערים ב' אבי ויצמן על עזרתם בהסעות למשחקי "בית" וחוץ. תודה להורים על הסבלנות שגילו בתקופה זו ועל כך שהמשיכו ללוות את הילדים לכל משחק ובכל מגרש.

תודה לשי טפליצקי ולמוטי ויצמן על המאמץ שהשקיעו על מנת לסייע למועדון בתקופה זו, בין אם בהכשרת מתקני אימון חלופיים ובין אם באישור האצטדיון החדש לאימונים ומשחקים.

תודה לאורנה כהן שסייעה למועדון מאחורי הקלעים,

 

תודה לראש העיר דוד אבן צור וליתר קברניטי העיר על האצטדיון החדש והיפה שהעמידו לרשות מועדון ספורט קרית ים.

 

 

TOP PLAYER  אימונים ברמה אירופאית בחיפה

 

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער,  איימן חלאילה, אלדד שביט, משה שושן ושחר פוני? בקרוב מאוד פרויקט TOP PLAYER ייצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשוניתהקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. ניתן להתרשם בדף הפייסבוק  , ערוץ היוטיוב , ערוץ האינסטגרם TOP PLAYER  לפרטים והרשמה: 052-5668000 או 050-9242414

 




 

 

 


שתפו אותנו