You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מתחילים עונה ללא עיכובים

מתחילים עונה ללא עיכובים

בתום ישיבה עם הנוגעים בדבר החליטה הנהלת ההתאחדות לכדורגל, שנכון לעכשיו שעונת 20/21 תצא במועד המקורי.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

הרבה חששות היו בקרב כל מי שקשור לליגת הצעירות בנוגע לעונת 2020/21, היו גם מי שהאשימו את ההתאחדות לכדורגל בכך שהיא אפילו מעוניינת שהעונה לא תיפתח, אך היום מגיע מסר מרגיע מאוד מההתאחדות לכדורגל. אם לא היו הגבלות כלשהן הקשורות להנחיות של משרד הבריאות וממשלת ישראל, עונת המשחקים תיפתח במועד שנקבע לה. המועדים מפורטים בכתבה זו. כמו כן, בהזדמנות זו אנו מעדכנים, שבשל המשבר הכלכלי הפוקד את מדינת ישראל, הפעילות באתר vole בעונה הקרובה, כולל גישה לטבלאות ולוחות תוצאות תהיה בעונה הקרובה חינם.

טרום ב': העונה תצא לדרך ב-10 לאוקטובר, בעוד שמועד הרישום ייפקע ב-17 לספטמבר.

טרום ג': העונה תצא לדרך ב-17 לאוקטובר, בעוד שמועד הרישום ייפקע ב-24 לספטמבר.

שנתון הנערות ייצא לדרך ב-1 לאוקטובר, בעוד שמועד הרישום ייפקע ב-1 לספטמבר.

נערות ב' - שנתון חדש שמתווסף לרשימת השנתונים, שם ייצאו לדרך ב-17 לאוקטובר, בעוד שמועד הרישום ייפקע ב-1 לספטמבר.

ילדות - העונה תצא לדרך ב-14 לאוקטובר, בעוד שמועד הרישום ייפקע ב-1 לספטמבר.

נוער: ליגת העל לנוער תצא לדרך כבר ב-22 לאוגוסט, כשמועד הרישום הסופי לקבוצות הוא עד ה-23 ליולי. יתר הדרגים (לאומיות, ארציות ומחוזיות) ייצאו לדרך במחזור גביע בסופ"ש הראשון של חודש ספטמבר (4-5) - כשמועד הרישום ייפקע ב-30 ליולי. אתר  vole  השיק קבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים על הנעשה בשנתון .הקליקו כאן להצטרפות.

 

נערים א' (204) ליגת העל תצא לדרך ב-22 לאוגוסט, בעוד שמועד פקיעת הרישום יעמוד על ה-30 ליולי.   יתר הדרגים (ארציות ומחוזיות) ייצאו לדרך במחזור גביע בסופ"ש הראשון של חודש ספטמבר (4-5) - כשמועד הרישום ייפקע ב-13 לאוגוסט. אתר  vole  השיק קבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים על הנעשה בשנתון . הקליקו כאן להצטרפות.

 

נערים ב': ליגת העל תצא לדרך ב-29 לאוגוסט, בעוד שמועד פקיעת הרישום יעמוד על ה-6 לאוגוסט.  יתר הליגות ייצאו לדרך במחזור גביע בסופ"ש הראשון של חודש ספטמבר (4-5) - כשמועד הרישום ייפקע ב-13 לאוגוסט. אתר  vole  השיק קבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים על הנעשה בשנתון . הקליקו כאן להצטרפות.

 

נערים ג': קבוצות השנתון ייצאו לדרך במחזור גביע בסופ"ש הראשון של חודש ספטמבר (4-5) - כשמועד הרישום ייפקע ב-13 לאוגוסט. אתר  vole  השיק קבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים על הנעשה בשנתון. הקליקו כאן להצטרפות.

 

 

שנתוני טרום א', ילדים ג', ילדים ב' וילדים א' ייצאו העונה מוקדם לדרך - במחזור גביע שייערך ב-12 לספטמבר, שבועיים לפני המחזור הראשון במשחקי הליגות. הדד ליין לרישום הקבוצות הוא עד לתאריך ה-20 לאוגוסט. אתר  vole  השיק קבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים על הנעשה בכל אחד מהשנתונים.
הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת טרום א'
הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת ילדים ג',
הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת ילדים ב',
הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת ילדים א'.

אימון כדורגל ברמה אירופאית בחיפה? אימון מנטלי באזור המרכז וירושלים? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות לילדים, נערים, נוער ובוגרים באזור השרון וצפון ת"א? אימון כדורגל ואימון מנטלי משולב באזור הקריות והגליל המערבי? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות באזור ר"ג ופ"ת? עיסוי ספורטאים מקצועי בת"א? שורה של אנשי מקצוע איכותיים מחכים לכם בפינת "המומלצים של וולה". הקליקו כאן והתרשמו מהם


 

 תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Elinor Paz‎‏, ‏‎Ohad Back‎‏ ו‏שון שיון‏‏, ‏‏‏‏פעילויות בחוץ‏, ‏טקסט‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏‏

 

 

 


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...