You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ג' - גביע, קרית שמונה ניצחה בדרבי חברי

ילדים ג' - גביע, קרית שמונה ניצחה בדרבי חברי

עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את מ.כ גליל גולן, במשחק הדרבי של אצבע הגליל, שנערך באווירה נעימה ומכבדת משני הצדדים.

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בעוד שקבוצות רבות מצאות את עצמן נוסעות למרחקים במחזורי הגביע, יש קבוצה אחת בשנתון ילדים ג' שהתארחה למשחק הכי קרוב שהייתה יכולה לצפות לו - מ.כ גליל גולן, קבוצה שהוקמה בעונה שעברה ומארחת את משחקיה בקיבוץ כפר בלום, שבאצבע הגליל. הקבוצה, שמשחקת בהצלחה בליגת מפרץ 1, נסעה בסיבוב הקודם עד לאשקלון וחזרה מהדרום עם ניצחון 1:4 על הפועל אשקלון. הפעם הגרלת המשחקים זימנה לה משחק קרוב מול עירוני קרית שמונה - שהחלה את העונה בצורה מוצלחת במחוז חוף, אחרי שניצחה בסיבוב הגביע הקודם 1:4 בביתה את הפועל קרית אונו. על הקווים ניצבו שני מאמנים, ששיתפו פעולה בעבר בשורות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה - רגב אלקיים האורח ואבי נגאוקר - שמשמש גם כמנהל המקצועי של החטיבה הצעירה בעירוני קרית שמונה.

קרית שמונה גילתה דומיננטיות במחצית הראשונה, שבאה לידי ביטוי בכיבוש שני שערים ב-20 הדקות הראשונות, שלמעשה סללו את דרכה לשלב הבא. בדקה השלישית של המשחק מהלך מצוין של קרית שמונה מאגף שמאל, הסתיים במסירת רוחב לעברו של נועם חניא, שהיה חד עם הפס ברגל שמאל והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 .בדקה ה-20 עוד מהלך של קרית שמונה הניב שער. הפעם זה החל מלחץ בקישור, המשיך בחטיפת כדור, מסירה של טומי לגיסימו לעברו של איאן סטרוביך, שפרץ לרחבה ובעט כדור, שבתחילה הורחק קלות מקו השער, אך נריה שדה היה שם כדי לדחוק מקרוב ולכבוש את השער שהעניק לקרית שמונה יתרון 0:2 ואת הכרטיס לשלב הבא של המשחקים.

אבי נגאוקר, אמר לאחר המשחק: "היה קצת מוזר לשחק נגד חבר כמו אח בדמותו של רגב אלקיים, שהיה עוזר מאמן שלי ובמשך שנתיים עשינו קורס מאמנים ביחד. היה משחק באווירה טובה, דרבי הגליל הזמין הרבה מאוד הורים חברים ובעלי תפקידים למגרש הסינטטי שלנו, שנהנו ממשחק טוב ותרמו את שלהם לאווירה נעימה. היה חשוב לנו לעבור שלב, אני גאה בילדים שלי על הדרך שהם עשו זאת. שאפו גם לילדי גליל גולן גליל גולן. נותר לי לפרגן לחברים היקרים שלי, אלון יוגב - המנהל המקצועי ולמאמן רגב אלקיים על עבודתם בצד המקצועי. ברכה והצלחה בהמשך הדרך".

רגב אלקיים נתן את הזוויות שלו לדברים: "היה משחק מאתגר, מרגש לכל הצדדים - במיוחד לחבר'ה שלנו ולי באופן אישי, התמודדות מול מועדון גדול ומצליח, שקיים הרבה שנים. המשחק עצמו התפתח בצורה מאוד התקפית, אמנם ספגנו שער מהיר, אבל מהר מאוד החבר'ה חזרו למשחק, היו מצבים לשני הצדדים. כשהם תקפו התגוננו בצורה טובה ויצאנו למעברים. משחק שהתעלה לרמה טובה. חוויה מדהימה, אירוח מכבד. אבי ואני מכירים שנים רבות וזו הייתה חוויה לשחק מול חבר ואחר יקר כיריב. תענוג היה לראות את הקבוצות, התנהגו בצורה בוגרת, מקצועית ומכבדת. מבחינת ההורים של השחקנים והמשפחות זו גם הייתה חוויה גדולה. חוויה ערכית ומקצועית מדהימה. אנחנו שואפים לעונה מוצלחת, עם כדורגל התקפי, קבוצתי ומגובש, שכל הזמן נמשיך להתקדם גם בקבוצה ספציפית וגם בקבוצות של המועדון הצעיר שלנו".

אלון יוגב, מנהלה המקצועי של מ.כ גליל גולן: "בשמי, בשם הקבוצה ובשם המועדון, מודים לאנשי קרית שמונה בראשות מנהל המחלקה, גולן מועלם, והמאמן אבי נגאוקר, על האירוח ועל האווירה הנעימה. אנחנו מקווים שכל המשחקים שלנו יעברו בצורה נעימה ומכבדת כזו. נהננו מאוד מהחוויה הזו. זו הוכחה טובה, שיש מקום למספר קבוצות באזורנו, שנותנות מסגרת טובה ומקצועית לעשרות ילדים.

הצטרפתם לקבוצות הווטסאפ שלנו? מוזמנים להצטרף לקבוצות ווטסאפ שקטות לכל השנתונים, שבהם תוכלו לקבל פרסומים חשובים הנוגעים לשנתון שאליו אתם שייכים.הקליקו כאן מעבר לרשימת קישורי ההצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלנו 


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...