You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
זינוק בעליה - בני אילת, נערים ב' - שפלה

זינוק בעליה - בני אילת, נערים ב' - שפלה

בני אילת סיימה עונה עם מאזן כמעט מושלם ובפער גדול מיריבותיה. בזכות הישג זה ועלייתה של קבוצת נערים א' לבני אילת יהיו שתי קבוצות נערים בליגות הארציות בעונה הבאה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "זינוק בעליה" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות שהעפילו לליגה גבוהה יותר, שמחה להגיע לנקודה הדרומית ביותר על מפת הכדורגל הישראלי - אילת. במחלקת הנוער של בני אילת, שמנוהלת ע"י יניב כהן ותאמר (תותי) נופי, מסיימים את העונה הקצרה הזו עם כל הקופה. העובדה שקבוצות נערים א' ונערים ב' סיימו את העונה עם המאזן הטוב ביותר במחוז שפלה, סוללת למועדון את הדרך לייצוג בעונה הבאה של קבוצות נערים א' ונערים ב' במחוזות הדרומיים של הליגות הארציות.

 

בכתבה זו אנו שמחים לפרגן לקבוצת נערים ב' - המודרכת ע"י ג'קי בניטה ושי ברד. אם ברוב ליגות הנערים והנוער אפשר להטיל ספק בזהות העולות, מאחר והעונה לא הגיעה לסיומה המלא, הרי שבמקרה של קבוצת נערים ב' של בני אילת אין ספק ואין עוררין: הקבוצה הייתה גדולה על מחוז שפלה, שמנה 9 קבוצות. בני אילת הגיעה לנקודת הסיום של העונה עם מאזן של 14 ניצחונות והפסד אחד - כשהיא מקדימה ב-14 נקודות ומשחק חסר את בני אלסלאם רהט, שמדורגת במקום השני בטבלה. כיאה לקבוצה החזקה ביותר בליגה, את העונה הזו סיימה בני אילת את העונה הזו כקבוצת ההגנה הטובה בליגה - עם 19 ספיגות בלבד, וכקבוצת ההתקפה הטובה בליגה - עם 56 הבקעות ע"י 11 שחקנים שונים, הבולטים שבהם הם נדב אברג'יל עם 14 שערים, ויהונתן סאקו גבינטור עם 9 שערים.

בני אילת מסיימת את העונה הזו עם טעם מתוק במיוחד, זאת לאור העובדה שבעונה הבאה היא תעשה היסטוריה ותהיה לקבוצה הראשונה של המועדון שתשחק בליגה הארצית - זאת בעקבות העובדה שקבוצת שנתון 2003 סיימה עונה עם המאזן הטוב ביותר במחוז שפלה. אילת תשחק בליגה שבה ישחקו 18 קבוצות וכמות יורדות גדולה. הישארות בליגה תהיה הישג גדול לקבוצה הדרומית במדינה, שתשחק מול קבוצות שבעונה האחרונה שיחקו בליגות הבכירות של שנתון נערים ב' ותמצא את עצמה הרבה יותר זמן בדרכים.