You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - שרון, פיצוץ כזה הרבה זמן לא היה לנו

נערים ג' - שרון, פיצוץ כזה הרבה זמן לא היה לנו

מכבי חיפה/נהלל אירחה במגרש "קצף" את הפועל הרצליה, שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה. בהפסקת המחצית החליט ינון יצחק, מאמן נהלל, שקבוצתו לא תעלה למחצית השניה - בשל דאגה לבריאות שחקניו, זאת על על אף החלטת השופטים לקיים את המחצית השניה - החלטה שזוכה לגיבוי מאיגוד השופטים. תגובות בכתבה הזו.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
למצולמים אין קשר לכתבה

מקרה לא שגרתי של פיצוץ משחק התרחש היום במגרש "קצף" בחיפה, שם אירחה קבוצת נערים ג' של מכבי חיפה/נהלל את הפועל הרצליה למשחק ליגה. בהפסקת המחצית, כשהתוצאה הייתה 0:4 לזכות הרצליה, ביקש ינון יצחק מצוות השופטים להפסיק את המשחק, בשל דאגה לבריאות שחקניו - וזאת כתוצאה מהשלכות של מזג אוויר. צוות השיפוט סירב לבקשתו של יצחק, שלקח החלטה עצמאית והורה לשחקניו שלא לעלות למחצית השניה.

ינון יצחק מסביר את עמדתו: "במהלך המחצית הראשונה, שהתחילה באיחור, היה מזג אוויר לא פשוט מבחינת גשם ורוחות - לא דברים שאנחנו לא נתקלנו בהם, אבל הלכה למעשה היו שני ילדים שסבלו מהיפותרמיה לפי אבחנה של אחת החובשות והם נאלצו לרדת מכר הדשא. בהפסקת המחצית אני ראיתי בחדר ההלבשה שלנו 4-5 שחקנים  רועדים וחיוורים, כתוצאה מהשפעה של מזג האוויר. הם לא היו במצב שהם יכולים לשחק. ניגשתי לשופט וביקשתי שיסתכל על השחקנים ויחליט אם זה ספורטיבי להמשיך לשחק. מבחינת השופט אפשר היה להמשיך לשחק. מתוך דאגה לבריאות השחקנים שלי לקחתי החלטה עצמאית ואני לוקח עליה את מלוא האחריות, שאנחנו לא עולים למחצית השניה.. תוצאת המשחק מבחינתי היא לא האישיו. זאת לא פעם ראשונה העונה שהיינו בפיגור. גם אם היינו בעמדת יתרון הייתי נוקט באותה דרך.  אני ביקשתי מחובש שנכח במשחק שיכתוב דו"ח וחוות דעת על מה שהיה במשחק. בית הדין של ההתאחדות יבחן את הדברים והוא יחליט על מעמד המשחק".

אור בן עמי, משבץ השופטים באזור הצפון מטעם איגוד השופטים, הגיב לדברים: "מבירור שערכנו עם השירות המטאורולוגי בזמן המשחק הטמפרטורה עמד על 17 מעלות. אנשי מד"א שנכחו במשחק טענו שניתן להמשיך במשחק. המאמן טעה בהתנהלותו. בנוגע לטענה שהמשחק החל באיחור, השופטים שפטו קודם לכן משחק במגרש סמוך ועלו לכר הדשא באיחור של 5 דקות מאחר והיו צריכים להחליף מדים. חבל שבמקום להעריך את זה, שהמשחק התנהל עם צוות שיפוט מלא - שכלל שופט ושני קוונים, הוא נתפס לעניין שולי".

אלדר רחמים, מנהל מחלקת הנוער של הפועל הרצליה הגיב לדברים: "בתום המחצית הראשונה תוצאת המשחק היתה 0:4 לטובתנו. ממה שנמסר לי מהמאמן ומנהל הקבוצה שלנו, מרגע זה אנשי מכבי חיפה רק חיפשו איך לגרום לצוות השיפוט להפסיק את המשחק שמשמעותו משחק חוזר. מעניין שאף שחקן שלנו לא חש בתחושות גופניות ובריאותיות יוצאות דופן. האם השחקנים שלנו עשוים מחומר אחר? צר לנו שמכבי חיפה לא התייחסו להחלטת צוות השיפוט והחליטו לרדת מהמגרש, מהלך שאינו ספורטיבי. מעניין לשאול את אנשי מכבי חיפה האם היו דורשים את הפסקת המשחק גם אם התוצאה הייתה הפוכה? צריך לציין שמעבר לאובדן היתרון המשמעותי במשחק, פירושו של משחק חוזר הוא נסיעה חוזרת לחיפה באמצע השבוע עם כל המשמעויות הנלוות כמו הפסד לימודים ומימון אוטובוס".

תגובת ההתאחדות לכדורגל: “טרם שריקת הפתיחה אף אחד לא הלין על קיום המשחק והתנאים איפשרו זאת. במחצית טען מאמן חיפה כי שניים משחקניו סובלים מהקור. נערכה שיחה טלפונית בין יניב כהן ממכבי חיפה, שופט המשחק, משבץ האזור באיגוד השופטים ומנהל אגף הנוער בהתאחדות והשופט קבע כי ניתן להמשיך במשחק. אמנם ירדו גשמים במהלך המחצית הראשונה והשופט עצר את המשחק מספר פעמים כדי לשמור על בריאות השחקנים, אבל לא היתה כל בעיה מבחינת הטמפרטורות. במצב של פיגור בתוצאה החליט מאמן חיפה להוריד את שחקניו מכר הדשא באופן חד צדדי. כל השתלשלות העניינים תצוין בדו״ח השופט. ההתאחדות ואיגוד השופטים מייחסים חשיבות עליונה לבריאות השחקנים ולראיה ההודעה בשעות הצהריים על ביטול משחקים בילדים א׳ ומטה בשל זיהום אוויר חריג. בדיוק כפי שאנו מבטלים/דוחים משחקים בשל מזג אוויר קשה (קור/חום), גם כאשר יש מי שחושבים שנכון היה לקיימם”.

 

 

TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה

 

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, משה שושן ושחר פוני? בקרוב מאוד פרויקט TOP PLAYER ייצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשוניתהקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 , אלדד שביט -   050-5792333.

  

 

 


נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

חדש באתר

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 במשחק מול נבחרת נורבגיה המארחת - שחגגה העפלה לאליפות אירופה. מפגינים פרו פלסטינים ניסו לפרוץ לאצט...

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

חדש באתר

ליגת העל - מחזור 22: הקבוצה הצפונית, שלא מתאמנת בהיקף זהה ליריבותיה, ניצחה 0:3 את בני סכנין, נועלת הטבלה, שרבים משחקניה ...