You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' – גביע, סינדרלה גרה בקרית ביאליק

נערים ב' – גביע, סינדרלה גרה בקרית ביאליק

קבוצת נערים ב' של מכבי צור שלום – שמדורגת במקום הרביעי בטבלת ארצית צפון, עשתה היסטוריה מדהימה בקנה המידה של המועדון הצנוע והמיוחד מהקריות, כשהעפילה לחצי גמר גביע המדינה – לאחר שניצחה 1:2 את משחק החוץ מול מכבי צור שלום. המאמנת, קרן כנפו-בכר: " בדקה האחרונה החסרתי כמה פעימות , אך בסוף היה מתוק ומשמח".

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

הישג מרשים ומדהים לקבוצת נערים ב' של מכבי צור שלום, שעושה עונה גדולה בכל קנה מידה – עונה שבה שני מחזורים לפני הסיום, מוצאת את עצמה הקבוצה במקום הרביעי בטבלת ארצית צפון, כשהיא מקדימה קבוצות ממועדונים גדולים דוגמת הפועל חיפה ומכבי חיפה/נהלל, כל זאת אחרי שבעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום ה-12 מתוך 14 במחוז חוף של שנתון נערים ג', בליגה שבה לא שיחקו קבוצות דוגמת אלופת הליגה הפועל חדרה והפועל כפר סבא השלישית בטבלה, ששיחקו בליגת שרון. בחודש האחרון למדו שחקני קבוצת נערים ב' שיעור חשוב לאזרחות, בדמות רדיפה אחר צדק מהמאמנת קרן כנפו-בכר, שסירבה להשלים עם הטעות של שופט משחק שמינית גמר הגביע מול א.ס רמת אליהו – שלא אפשר ליותר מחמישה שחקנים מכל קבוצה להשתתף בדו קרב הפנדלים במשחק, למרות שהוא ארך יותר מחמישה מחזורי בעיטות. המאמנת העלתה את הנושא באמצעי התקשורת השונים, הצליחה לגייס עורך דין דרך כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' – ובסופו של דבר הערעור על החלטת ועדת הליגה והגביע התקבל בבית הדין העליון של ההתאחדות התקבל, הקבוצה התייצבה בשבת האחרונה למשחק חוזר מול רמת אליהו – וניצחה 2:3 בפנדלים.

אתמול לפנות ערב התייצבה הקבוצה מקרית ביאליק למשחק רבע גמר הגביע מול בני סכנין, נועלת הטבלה של ליגת העל. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שבה צור שלום גילתה עדיפות שלא תורגמה להבקעת שערים, הגיעה לה המחצית השניה המצוינת והתכליתית של הקבוצה מקרית ביאליק. בדקה ה-50 בעיטה חופשית מצוינת מ-20 מטרים של מוחמד ח'אזן העלתה את צור שלום ליתרון 0:1. בני סכנין הגבירה את היוזמה ההתקפית, כדי לחזור למשחק – ובדקה ה-65 הצליחה לכבוש שער שוויון, שהתחיל מהגבהת בעיטת קרן. כשנראה היה שהמשחק הולך לכיוון של הכרעה בהארכה או בפנדלים, שער דרמטי שכבש בדקה ה-78 רועי אטיאס העניק לצור שלום יתרון 1:2, שעליו היא השכילה לשמור עוד מספר דקות ובסיום היא חגגה ניצחון 1:2 – שמעניק לה כרטיס למשחק חצי הגמר, שבו היא תפגוש את מכבי אחי נצרת, שמדורגת במקום ה-13 בטבלת ליגת העל.

קרן כנפו-בכר, המאמנת המנצחת, מסכמת את המשחק בשמחה גדולה: המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו עם לא מעט מצבים. פתחנו מצוין את המשחק והיינו יותר טובים, אבל לא השכלנו להבקיע וירדנו להפסקת המחצית בתוצאת שוויון 0:0. במחצית שנייה הבקענו שער מבעיטה חופשית, לאחר השער סכנין תקפה יותר ובעיקר שיחקה על כדורים ארוכים לחלוץ שלה. שער השוויון נתן לסכנין פוש גדול . המשחק היה צמוד ובשתי דקות האחרונות הרגשתי ששוב אנו מגיעים להארכה ואולי פנדלים. לשמחתי, הצלחנו להבקיע שער מרגליו של רועי אטיאס. בדקה האחרונה החסרתי כמה פעימות , אך בסוף היה מתוק ומשמח".

המאמנת לא לוקחת את מלוא הקרדיט על ההצלחה הגדולה של קבוצתה העונה – והיא מחלקת קרדיט למספר רב של גורמים: הקבוצה הזו הייתה שלוש  עונות עם דני רבינוביץ' - מאמן ותיק ומנוסה שבנה אותם מתחילת שנתוני ה-11. לאחר שתי עונות יפות העונה שעברה הייתה יותר קשה, אבל חלק נכבד מההישג של הקבוצה הוא בזכות יסודות טובים שהם קיבלו מדני רבינוביץ' - מאמן בחסד עליון. לגבי ההצלחה העונה, זה הרבה בזכות השחקנים הנפלאים האלו - שנלחמים בכל משחק כאילו זה גמר גביע, הם חבורת לוחמים ופייטרים - ואני שמחה לאמן קבוצה כזאת".


נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

חדש באתר

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 במשחק מול נבחרת נורבגיה המארחת - שחגגה העפלה לאליפות אירופה. מפגינים פרו פלסטינים ניסו לפרוץ לאצט...

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

חדש באתר

ליגת העל - מחזור 22: הקבוצה הצפונית, שלא מתאמנת בהיקף זהה ליריבותיה, ניצחה 0:3 את בני סכנין, נועלת הטבלה, שרבים משחקניה ...