You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' – גביע, אחי נצרת בחצי הגמר

נערים ב' – גביע, אחי נצרת בחצי הגמר

במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה של שנתון נערים ב' מכבי אחי נצרת מליגת העל זכתה בניצחון חוץ 1:3 על הפועל חדרה – מוליכת טבלת ארצית צפון. עלא סאיג, המאמן המנצח: "הישג מרשים ומכובד, אבל אנחנו לא שוכחים שהמטרה המרכזית שלנו היא להישאר בליגת העל".

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

היסטוריה במחלקת הנוער של מכבי אחי נצרת. לראשונה בתולדות המחלקה הצפונית קבוצה של המועדון מעפילה לחצי הגמר – וזו קבוצת נערים ב', שמודרכת ע"י עלא סאיג ומדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל, נענתה לבקשתה של הפועל חדרה – מוליכת ארצית צפון, להקדים את קיום המשחק בשל יציאתה לטורניר באירופה. שחקני אחי נצרת הגיעו אתמול למגרש צר המידות בשכונת בית אליעזר בחדרה ולמרות שנקלעה לפיגור מוקדם הצליחה לחולל מהפך ולעשות היסטוריה מרשימה.

פתיחת המשחק האירה פנים לקבוצה המארחת, שבסיבוב הקודם הדיחה את מכבי נתניה ממרכז טבלת ליגת העל. שער שכבשה חדרה בדקה ה-15 העניק לה יתרון 0:1. עם הזמן אחי נצרת השתלטה על המשחק ובשלהי המחצית הראשונה הצליחה לחולל מהפך. בדקה ה-37 כבשה אחי נצרת את שער השוויון מרגליו של מוחמד סולימני, שזכה לכדור עומק של גרייס כארם. דקה אחת לפני סיום המחצית הושלם המהפך עם שער מרגליו של מוחמד חואלד  בבעיטה מחוץ לרחבה הישר לפינה של השוער. בפתיחת המחצית השנייה כבשה מכבי אחי נצרת את השער השלישי – שער מרגליו של כארם גרייס - שעבר את הבלם והבקיע שער בבעיטה ברגל שמאל היישר לחיבורים. עד לסיום המשחק ניסיונות החזרה של חדרה למשחק עלו בתהו ובסיום חגגה מכבי אחי נצרת ניצחון 1:3 שמעלה אותה לחצי הגמר. חדרה תחגוג בשבת הקרובה העפלה לליגת העל, במשחק ביתי מול הפועל יוקנעם.

עלא סאיג, מאמן מכבי אחי נצרת, אמר בתום המשחק:  "אני חושב שהגיע לנו לנצח, היינו עדיפים יותר במשחק. אני שמח שהראנו אופי וחזרנו מפיגור. אני שמח על הניצחון, מגיע לחבורת השחקנים שלי להיות בחצי הגמר. הגביע זה בונוס. בעזרת השם שנמשיך את היכולת הזאת גם בליגה כדי להבטיח את השארות בליגה. זה הישג מרשים ומכובד, אבל אנחנו לא שוכחים שהמטרה המרכזית שלנו היא להישאר בליגת העל".

בשבת הקרובה תתארח מכבי אחי נצרת למשחק ליגה מאוד חשוב מול בני סכנין – האחרונה בטבלה. אחי נצרת מרוחקת נקודה אחת מחוף מבטחים והיא מוכרחה לנצח.