You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מריובול – חיים בתוך בועה באירוע שלך

מריובול – חיים בתוך בועה באירוע שלך

בא לכם להתגלגל על הדשא ובא לכם להתגלגל מצחוק? כדורי הבועה של מריובל יהפכו את מסיבת הסיום ויום הולדת שלכם לאטרקציה שלא תשכחו וכולם ידברו עליה. פרטים נוספים בכתבה הבאה (תוכן פרסומי).

מאת: מערכת האתר

 

קרוב לוודאי שכאוהדי כדורגל צפיתם בעונה שעברה במשחק גמר גביע המדינה ובמשחק ליגת האומות, בו אירחה נבחרת ישראל את סקוטלנד. מה המכנה המשוחתף לשניים? בשניהם כיכבה לפני המשחק האטקרציה הגדולה של כדורי הבועה המתגלגלים של "מריובול", שאין מצב שלא תרצו אותה גם במסיבת הסיום של הקבוצה שלכם. עונת הכדורגל עומדת להגיע לסיומה, בימים אלה שמתחילים לתכנן את מסיבת הסיום - הנה לכם האטקרציה שתעשה לכם את מסיבת הסיום לכזו שלא תשכחו לעולם. 

"מריובול" – פעילות המתאימה לגילאי 9 ומעלה, פעילות שמתאימה לעשרה ילדים ומעלה, שכוללת כדורי בועה מתנפחים העוטפים את המשתתפים באירוע, שיגרמו לכם להתגלגל תרתי משמע: גם על כר הדשא וגם מצחוק. פעילות האטרקציה המופלאה הזו, שזמינה לפעילות בכל הארץ - אידיאלית גם לפעילות ימי הולדת, מסיבות רווקים, ימי גיבוש לועדי עובדים ועוד, מועברת ע"י מושיק שוקרון –  בוגר מכללת סמינר הקיבוצים בעל תואר ראשון בחינוך גופני ותנועה. מורה ורכז חינוך גופני בתיכון. בפעילות ה"מריובול" התנסו כבר קבוצות במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא, בני יהודה ת"א, מכבי שוהם ובית"ר ת"א/רמלה, הפועל גבעת ברנר בכדורגל, כמו גם קבוצות בבתי ספר לכדורגל שוניםלצפייה בסרטוני וידאו הממחישים את הפעילות של "מריובול", הקליקו כאן.  כמו כן, מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של מריובולכל הפעילויות נעשות באחריות מקצועיות ובגיבוי ביטוח למשתתפים.

 

עוד מבית מריובול: יום הולדת כדורגלמושיק שוקרון ישמח לעשות לכם יום הולדת שמח, עם שילוב מוזיקלי מתאים והפעלת כדורגל עשירה ומגוונת – הכוללת תחרויות שמלוות בפרסים – משחקים מגוונים דוגמת "מלך הפנדלים" ומשחק הכיסאות, טורנירים, בנוסף לחלוקת גביעים ומדליות, קבלת כדור חתום ע"י חברי חתן השמחה ועוד הרבה רעיונות שיעשו לכם את היום הולדת לכזו שכולם ידברו עליהכל הפעילויות נעשות באחריות מקצועיות ובגיבוי ביטוח למשתתפים.

 

עוד מבית מריובול: יום הולדת שמח עם כוכבת הילדים מריונטע. לפרטים נוספים, הקליקו כאן