You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
זינוק בעליה - הפועל אום אל פאחם, נוער - יזרעאל

זינוק בעליה - הפועל אום אל פאחם, נוער - יזרעאל

הפועל אום אל פאחם סיימה עונה עם המאזן הטוב ביותר במחוז יזרעאל ובעונה הבאה תשחק בליגה הארצית. המאמן סאמי סידאווי משתף בסודות ההצלחה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "זינוק בעליה" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות שעלו לליגה בכירה יותר, שמחה לפרגן היום לקבוצת הנוער של הפועל אום אל פאחם, שאמנם סיימה את העונה במקום השני במחוז יזרעאל - אך מאחר והיו לה אחוזי הצלחה גבוהים יותר מאלה של בית"ר חיפה - שמקדימה אותה בשתי נקודות ושני משחקים חסרים.

אחרי העליה של קבוצת הבוגרים של הפועל אום אל פאחם מליגה א' לליגה הלאומית, התפתח תיאבון לעליית ליגה גם בקרב קבוצת הנוער של המועדון. מאחר ובמחוז יזרעאל לאורך כל העונה הטבלה הייתה מבולגנת והתאפיינה בחוסר אחידות של כמות המשחקים שקיימו הקבוצות, קשה היה לעקוב אחר הליגה הזו, אך לכל אורכה הפועל אום אל פאחם הייתה יציבה ואת העונה הזו היא מסיימת עם מאזן של 11 ניצחונות, 2 הפסדים ותוצאת תיקו אחת. אום אל פאחם סיימה את העונה הזו כקבוצת ההגנה הטוב הביותר בליגה - עם 12 ספיגות ב-14 משחקים, לצד היותה קבוצת ההתקפה החזקה בליגה עם 48 כיבושים - על 12 מהם חתום קסאי מחאג'נה - מלך שערי הקבוצה, על 10 מהם חתום מאלק מחמיד ועל 9 חתום מוחמד מחאג'נה. 

 

מכאן נעבור לראיון שערכנו עם מאמן הקבוצה, סאמי סידאוי.

 

סאמי, מברוק על העליה. שיחקתם בליגה עם הרבה קבוצות ששאפו לעלות. מה עשה את ההבדל לטובתכם?

"היה לנו את הסגל הכי איכותי בליגה . לקח לי זמן לסגור את הסגל, כי התחלתי לאמן בתחילת אוגוסט שזה מאוחר יחסית. בחודש הראשון של הליגה עשינו תיקו והפסדנו משחק - נתונים שהכניסו את המערכת ללחץ, אבל אחר כך עשינו רצף של 8 ניצחונות - שכללו ניצחונות על היריבות בצמרת ופתחנו פער יחסית מבטיח של 5 נקודות מהמקום השני. נוסף לכך, סיימנו עם ההתקפה וההגנה הכי טובות בליגה מבחינת מספרים. אני מאמין שעלינו בזכות".

האם עליית ליגה הייתה מטרה בתחילת העונה או שזה משהו שעם הזמן אתם הפכתם למטרה?

"חד משמעית - כן . זו הייתה המטרה שהציבו לי בהנהלה לפני שחתמתי".

 

ממה היית מרוצה בעונה הזו וממה פחות ברמת הקבוצה שלך?

"באופן כללי אני מרוצה שהשגנו את המטרה שהצבנו בתחילת העונה, אך לא מרוצה מהעובדה שהליגה לא הסתיימה בזמן המקורי שנקבע לה. מבחינה מקצועית אני מאוד מרוצה מהדרך בה שיחקנו, שהתאפיינה  בשליטה מוחלטת ברוב שלבי המשחקים ,יצירת המון מצבי הבקעה. מצד שני, קיוויתי לעלות ליגה עם מאזן מושלם".

 

 

בעונה הבאה אתם תשחקו בליגה הארצית. איך אתה מעריך את הסיכויים של הקבוצה להשתלב בליגה?

"עוד לא ישבתי עם ההנהלה וטרם סיכמנו לגבי העונה הבאה, אבל המטרה ברורה - קבוצת צמרת שתתחרה על עלייה לליגה לאומית. כיום, למועדון כמו הפועל באום אל פאחם קל לגייס שחקנים מהעיר ומהכפרים מסביב . אני לא יכול לדבר מעבר לזה, כי אני עוד לא סגור לעונה הבאה - אבל אומר בביטחון מלא שיש סגל מצויין, שאליו יצטרפו גם  שחקנים מקבוצת נערים א', שיוכלו להשתלב בהצלחה בקבוצה".

 

TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, איימן חלאילה משה שושן ושחר פוני? ב פרויקט TOP PLAYER יצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשונית הקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. 

לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 ,  אלדד שביט -   050-5792333.