You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
בחוף וגם בדשא,  הבחירה שלכם

בחוף וגם בדשא, הבחירה שלכם

אימונים אישיים בחוף הים בהרצליה? אימונים אישיים או בקבוצות קטנות לאורך העונה באזו צפון ת"א והשרון? לאמיר פייגנבאום יש הרבה מה להציע לכם.

מאת: מערכת האתר (תוכן פרסומי)
כדי לראות את התמונות המצורפות, יש לצפות בכתבה בגלישה באתר ולא באפליקציה

אמיר פייגנבאום עבר דרך ארוכה בכדורגל. כילד ונער הוא שיחק כשוער בקבוצות מחלקת הנוער של מכבי הרצליה ובקבוצת הנוער של הפועל רמת השרון, בשורותיה עלה לקבוצת הבוגרים וממנה המשיך לבית"ר כפר סבא. כבר לאחר סיום השירות הצבאי פנה אמיר פייגנבאום לתחום האימון, אך בשונה מהרבה מאמנים אמיר פייגנבאום בחר שלא להשתלב כמאמן במחלקת נוער אלא כמאמן אישי וכמאמן בקבוצות קטנות באזור השרון.

אמיר פייגנבאום מסביר מדוע בחר במסלול האימון שמחוץ למחלקות הנוער: "אני אוהב לעבוד עם ילדים ונערים, זה חומר גלם בהתהוות ואני נהנה להיות שותף לתהליכים שהם עוברים. כדי לתת את רמת האימון הטובה ביותר, חשוב לי שיהיה לי את הזמן הנדרש להיות מאה אחוז בשביל המתאמנים שלי. קשה מאוד לשלב אימון קבוצה ואימונים אישיים. העובדה שאני לא מאמן קבוצה מאפשרת לי לעקוב אחר המתאמנים שלי במשחקי הליגה שלהם - וכך לראות מקרוב את ההתקדמות ואת הנקודות שצריך לתת להן מענה לשיפור. יש לי את הזמן הנדרש כדי להכין את האימון בצורה הטובה ביותר, לתת את הזמן המקסימלי לכל מתאמן - כולל ייעוץ ותמיכה בטלפון, שיחות עם ההורים - והכל במטרה שבעבודה משותפת המתאמנים ישדרגו את הרמה שלהם באופן משמעותי".

 

אז מה מציע לכם אמיר פייגנבאום? אימונים בקצב גבוה עם ציוד עשיר ואיכותי, כשהמטרות הן חיזוק אלמנטים דוגמת קוארדינציה, קבלת החלטות, התמצאות במרחב, יכולות אישיות, טכניקה וכושר גופני, כל זאת בנוסף לערכים של מקצוענות, ספורטיביות, הגינות.

 

מהן אפשרוית האימונים?

*. אימונים בחוף הים בהרצליה

*. אפשרויות אימון נוספות באזור השרון ובצפון ת"א: לאורך השנה: אימונים אישיים, אימונים בזוגות, אימונים בקבוצות קטנות. הפעילות מיועדת לגילאי 9 ועד גילאי בוגרים. האימונים נערכים במיקום המתואם ע"י שני הצדדים.

פרטים ליצירת קשר: טלפון: 052-4746364. לעמוד האינסטגרם של אמיר פייגנבאום - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב של אמיר פייגנבאום - הקליקו כאן